DE BEGINNER-VRIENDELIJKE GIDS OM NÓG DIT JAAR MÉÉR ONLINE TE VERKOPEN
(MET BEHOUD VAN EEN LEGE AGENDA)
“Na één maand had ik al drie klanten dankzij deze gids. Ik gebruik het nu als naslagwerk. Dit is me meer waard dan de vele (veel te) dure online cursussen die ik gevolgd heb. Merin is wat mij betreft nu al een copywriting en marketing-legende.”
Ohh, de frustratie. Herkenbaar?
Jij… hebt een mooi bedrijf. De kwaliteit van jouw diensten en producten spreekt voor zich. Je bent zélfs bereid om nog een stap verder te gaan voor joúw droomklant – mocht dat nodig zijn. Maar bij de betaalprovider blijft het angstvallig stil. Ben je eigenlijk nog wel “in business”? 🙄
Je twijfelt aan jezelf. Waarom lukt het jou niét (*darrrgh!*), terwijl andere ondernemers vanaf Bali 🏝️ hun laptop openklappen. Je ziet ze duizenden euro’s per maand verdienen – met gekopieerde producten die ze zomaar van het internet af plukken 🤔.
Het triggert een diep verlangen in jou.
Hoe zou het zijn als JIJ die klanten via goed georganiseerde marketing funnels ziet binnenstromen?
Stel je eens voor dat JIJ alle marketing processen daarvoor hebt staan, en dat JIJ je alléén nog maar met je vak bezig hoeft te houden… Wat een verademing!
DIE werkelijkheid is dichterbij dan je denkt!
Jouw probleem van méér klanten, méér geld EN méér vrijheid is namelijk hartstikke haalbaar. En nee, natuurlijk is dat niet teveel gevraagd! Jij verdient het!
Het vereist alleen een goed gedetailleerd stappenplan.
Goed nieuws: dat is hierbij opgelost.
Verspil geen seconde meer door je te verbijten aan het online succes van anderen. Óók jij bent hiervoor in de wieg gelegd!
Jij kunt vándáág al aan een vrijere toekomst werken – voor dezelfde prijs als een pakje sigaretten in 2040.
Dus, waar wacht je nog op?
Jij bent dichter bij vrijheid dan je denkt
Ontdek de snelste route er naar toe.
Mag ik iets héél eerlijks met je delen?
Ik ben een financieel onafhankelijke vrouw van 36. Maar – tot voor kort geleden – was ik zó godvergeten ONGELUKKIG.
In december ‘23 zat ik huilend aan de keukentafel. Mijn vriendin snapte er niks van. “Maar, je hebt toch álles?” Ik hapte naar adem. Mijn hyperventileren speelde weer op. “Ik heb alles ja, maar het voelt zo… leeg.”
Ik verdien een salaris van € 72.000,- per jaar, maar daar moet ik me wél voor conformeren naar de wensen van mijn baas. En ja, ik heb een mooie leaseauto mét tankpas, maar daar moet ik wél mijn vrijheid voor inleveren. En oh ja, de wekelijkse horror van de kantoortuin. Plus… “to top things off” ben ik óók nog eens een hoogsensitief persoon én een high sensation seeker (ik verlang tegelijkertijd naar stilte én sensatie), met hoogbegaafde kenmerken. Over “jezelf in de weg zitten” gesproken…
Nee, zo’n corporate carrièrepad is niks voor mij. Ik heb vrijheid nodig. Creatieve vrijheid. Bewegingsvrijheid. En het liefst óók financiële vrijheid.
Ik zoek al jaren naarstig naar een uitweg van het 9-5 bestaan. Daardoor raakte ik de afgelopen jaren in een stroomversnelling van online cursussen en zelfontwikkeling. De schade? Ongeveer € 28.000,-. Met als topppunt dat ik voor duizenden euro’s werd opgelicht.
Je snapt mijn missie dus als ik zeg dat ík het anders wil.
Naast online ondernemen vind ik ethisch & authentiek ondernemen dus nét zo belangrijk. Want ik weet uit ervaring hoe het voelt om die teleurgestelde klant te zijn.
Inmiddels heb ik de zin van de onzin kunnen scheiden als het om online ondernemen gaat. Ik ontdekte dat er één belangrijke vaardigheid is (die jij óók kunt ontwikkelen) die het verschil maakt tussen betalende klanten of mensen die van je weglopen: copywriting.
Salesmanship in print.
In de juiste woorden zit kracht. Conversiekracht. De kracht om te verkopen zónder ‘verkoperig’ over te komen. Én de kracht om het internet vóór je te laten werken.
Het enige wat jij nog hoeft te doen is er consistent beter in worden.
En dan komt het geld binnen stromen. Gegarandeerd.
Hoe ik dat weet? Hónderden andere ondernemers gingen je voor. En het werkt. Het werkt écht! Vergeet alle andere online marketing fluff zoals (personal) branding – weet je überhaupt wel of dat iets oplevert?
Copywriting is de meest meetbare marketing die er bestaat. En je gaat zien dat het werkt.
(of doe niks & stay stuck forever)
Voor online (kennis)ondernemers en zakelijke dienstverleners die hun laptop overal ter wereld willen openklappen - met áltijd voldoende klanten.
Wat krijg je met deze gids?
Hoofdstuk 1.
WAT IS COPYWRITING? Ik vertel je ook vooral wat het niét is en waar het bij de meeste online ondernemers fout gaat… Het goede nieuws: het is een vaardigheid die je kunt leren beheersen. Én het is een vaardigheid die jouw droomklanten een goed gevoel geeft en joú meer geld oplevert! 🤑 Ps. Het is ook de meest meetbare marketing die er bestaat.
Hoofdstuk 2.
DOELGROEPONDERZOEK ANNO 2024. Doelgroeponderzoek. Buyer persona’s. *Gaap*. ZO LANG jij nog steeds gebruik blijft maken van traditioneel doelgroeponderzoek blijft dit het meest saaie – en grotendeels nutteloze – onderdeel van jouw werk. Veel van de informatie die je verzamelt aan de hand van een traditioneel doelgroeponderzoek is namelijk onzin. Het kan zo weer de prullenbak in. A. complete. waste. of. time. “Wat is de demografie van je doelgroep? Wat leest je doelgroep? Waar eet je doelgroep? Waar ** je doelgroep?” Allemaal NIET interessant. Het enige wat jij als online ondernemer moet weten over jouw doelgroep… is in te vullen in 1 handig format!
Hoofdstuk 3.
JOUW AANBOD STRUCTUREREN. Bij dit hoofdstuk moet je even goed opletten. Er is namelijk een onzichtbare reden waarom succesvolle online ondernemers veel verkopen – en jij tot op heden nog niet. Maar daar gaat dus snel verandering in komen, zodra jij joúw aanbod op deze manier gaat structureren.
Hoofdstuk 4.
‘FOEFJES’ VOOR FUNNEL MARKETING. Een winstgevende marketing funnel volledig voor je uitgetekend. Makkelijker kon ik het niet maken. Een kant-en-klaar recept om mee aan de slag te gaan. Let’s cook things up!
Hoofdstuk 5.
COPYWRITING VOOR JOUW WEBSITE. Handige tips voor wat je vooral NIET moet doen op je homepage. Wel doen: klant- en lezergericht schrijven. En ooit gehoord van above the fold & below the fold? Ik leg je haarfijn uit waarom je hier rekening mee moet houden om van jouw website een lean, mean marketing machine te maken – die straks geld vóór jou verdient, terwijl jij lekker aan het strand zit of nieuwe bestemmingen aan het ontdekken bent.
Hoofdstuk 6.
EEN SALESPAGINA. Een salespagina zoals deze leren maken? Er zijn een aantal kritieke succesfactoren waar je rekening mee moet houden. Ook in relatie tot eerdere hoofdstukken. Dít is waar het allemaal samen komt, zodat jouw ideale klanten enthousiast op die koopknop klikken.
Hoofdstuk 7.
BLOGGEN. Bloggen is NIET dood, maar wél sterk veranderd. Tegenwoordig is het vooral organische marketing wat de klok slaat – en waar zoekmachines jouw website ook op beoordelen. Ontdek een blogprincipe dat zó krachtig is, dat je er direct een jarenlange voorsprong op jouw concurrenten mee neemt.
Hoofdstuk 8.
CONVERSATIONELE MARKETING. De aandachtsspanne van mensen is niet meer wat het geweest is (ga jezelf maar na). Daarbij gaan we graag voor gemak. Leer drempels van potentiële klanten weg te nemen met conversationele marketing en skyrocket 🚀 jouw online onderneming naar ongekende hoogten.
Hoofdstuk 9.
COPYWRITING VOOR SOCIAL MEDIA. Meer engagement op je posts? Meer views op je IG Reels & TikTok video’s? Er zit een magische formule achter. Toepasbaar op élke branche. Maar je moet wel even de structuur ervan weten. Die leg ik je in dit hoofdstuk uit. Immers, social media is dé plek waar jij jouw potentiële klanten eerst moet zien te ‘vangen’.
Hoofdstuk 10.
COPYWRITING & AI. Niet alle AI is even behulpzaam voor online ondernemers. Ontdek mijn favoriete AI tools die zowel geld als tijdswinst opleveren. Ps. You’re a fool als je ze de komende maanden niet gebruikt.
BONUS: Een magische ChatGPT prompt die jou gegarandeerd meer geld oplevert en het werk van één hele maand in 10 seconden vóór joú doet.
+ “Nog even samengevat…”
De vele voordelen van De Beginner-Vriendelijke Gids Om Nóg Dit Jaar Méér Online Te Verkopen (Met Behoud Van Een Lege Agenda):
- Áltijd een handig naslagwerk voor online succes bij de hand;
- Geen irritante, langdradige videocursussen die je video-voor-video moet doorlopen om de volgende te ‘unlocken’ (*zucht van verlichting*);
- Een makkelijk te volgen, stap-voor-stap bewezen-succes-methode;
- Diepgaande kennis die evergreen toepasbaar blijft;
- Een éénmalige investering in jouw toekomst voor dezelfde prijs als dat van een pakje sigaretten in 2040;
- Een steady manier om een (semi-)passief inkomen op te bouwen;
Doe betere dingen met jouw geld.
Hi, it’s me! De hoofdredact-ie.
Waarom zou je iets van mij aannemen?
Simpel: omdat ik vaker – veulll vaker – gefaald heb dan jij.
Ik ben jarenlang door hopen van stront en andere rotzooi gekropen om de golden nuggets eruit te halen. Ik heb meer gefaald dan jij je ooit kunt voorstellen.
Daardoor ben ik mijn gevoel van angst als een groei-indicator gaan zien. Want als jíj denkt dat alleen de momenten tellen die jij wílt laten tellen, dan heb je het goed mis.
Succes draait niet om wat je bereikt, maar om wie je wordt in het proces er naartoe.
Maar dankzij ál dat falen heb ik ook flink wat GROOTSE successen op mijn naam mogen schrijven. 🙂
Bovendien durf ik te wedden dat er weinig mensen zijn in Nederland die meer van de invloed van taal afweten dan ik.
Inmiddels heb ik (té)veel geleerd, en put ik kennis uit o.a.:
- Mijn communicatie-achtergrond;
- Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP);
- Advanced Hypnose en Hypnosetechnieken;
- Mijn kennis van persoonlijkheid;
- Mijn ervaring als succesvol reisblogger;
- Mijn ervaring als ghostwriter;
- Mijn ervaring als eigenaar/ondernemer.
Maar uiteindelijk draait het om wat je met al die kennis doet.
Daarom onderneem ik nu als NLP Copywriter en help ik andere online kennisondernemers en zakelijke dienstverleners hetzelfde te doen. Op succesvolle wijze.