Webteksten laten schrijven
Webteksten: iets anders dan blogs laten schrijven.
Webteksten laten schrijven
Een website met een strak design is hartstikke mooi, maar “Van een mooi bord kun je niet eten”. Hetzelfde geldt voor jouw website: van een ‘mooie’ website (wat is ‘mooi’ anyway? Dat is ook maar subjectief) kun je niet leven. Klanten vormen de zuurstof van jouw bedrijf. Daarom zijn converterende webteksten onmisbaar. En niet alleen dat: je hebt een sterke structuur van webpagina’s nodig als basis.
Laat je webteksten daarom schrijven door een professionele copywriter om jouw conversie te verhogen. Met professionele vaardigheden krijg je gegarandeerd webteksten die (1) én jouw ideale klant weten te ‘raken’ én (2) op de juiste manier met Google flirten, zodat Google de juiste bezoekers naar jouw website leidt.
Webteksten laten schrijven gaat over véél meer dan alleen een homepage, een ‘diensten’-pagina en een ‘over’-pagina. Een goed gestructureerde en SEO-vriendelijke website vormt de basis van jouw (online) succes. Je webteksten laten schrijven door een professionele tekstschrijver / copywriter is dus één van de slimste en meest duurzame investeringen die je kunt doen voor je bedrijf.
“Je webteksten laten schrijven door een professionele tekstschrijver / copywriter is één van de slimste en meest duurzame investeringen die je kunt doen voor je bedrijf.”
Het belang van webpagina’s en -teksten met een solide basisstructuur
In tegenstelling tot blogs focussen webteksten zich meer op statische content: content die niet vaak verandert. Denk bijvoorbeeld aan pagina’s met de titel ‘Diensten‘ of ‘Over’; of denk aan jouw homepage; of denk zelfs aan speciale subpagina’s die onder de pagina ‘Diensten’ vallen – waarin je jouw diensten meer uitsplitst en toelicht.
Zodra een bezoeker op jouw webpagina landt krijg je maar één kans om jouw potentiële klant te verleiden. Daarom heb je voor webpagina’s converterende evergreen content nodig. NLP copywriter verzorgt dit voor je – en verhoogt daarbij direct ook jouw online vindbaarheid.
Converterende salespagina’s
Verkoop je een online dienst of een online product? Dan moét je wel een salespagina hebben. En dan wil je natuurlijk een zo hoog mogelijke conversie… mensen die op die knop drukken en voluit “Ja!” zeggen! Je wilt van bezoekers klanten maken. En daar heb je salesmanship on print voor nodig.
Blijf je dan zelf aanklooien – en loop je het risico dat klanten jouw aanbod wegklikken? Of huur je een professionele copywriter in; die zichzelf binnen de kortste keren terugbetaalt doordat jij, dankzij doorgewinterde expertise, een veel hogere conversie met je salespagina behaalt? Aan jou de keus.
De ‘Over’-pagina
Wist je dat de meest bekeken webpagina op de meeste websites de ‘Over’-pagina is? Mensen willen weten met wie ze te maken hebben. Wat is jouw expertise; wat is jouw verhaal; wat is jouw authoriteit? Jouw bezoekers maken na het lezen van deze pagina – bewust of onbewust – de afweging om wel of niet met jou in zee te gaan.
Oeps… je ‘Over’-pagina is dus de meest cruciale plek om jezelf te verkopen. Dat vraagt om een goede tekst!